luni, 23 noiembrie 2009

Calivita ma ajutat

CalivitaPoate ai auzit sau nu de produsele sau afacerea CaliVita. Eu la inceput am fost destul de sceptic, eu din principiu nu sunt usor de convins, dar am zis sa incerc, ca nu am ce pierde, prima oara am fost testat cu un aparat de biorezonanta, eu avand o pregatire superioara tehnica, adica inginerie electrica, citisem destul de multe despre metodele de culegere si transmitere a informatiile de la sistemele vii prin biorezonanta, dar inca nu avusesem sansa sa vad practic. Am fost surprins placut sa constat ca aparatul de biorezonanta a fost destul de precis, a coincis in peste 80% cu analizele medicale clasice pe care le facusem sau ce stiam eu.
Interesant mi sa parut ca softul aparatului de biorezonanta mi-a recomandat sa consum anumite produse de la Calivita, aceste recomandari de produse au fost facute in urma afectiunilor constatate si specificul starii mele de sanatate.

Dupa determinarea cu biorezonanta am discutat cu doamna ce mi-a facut recomandarea sa ma inscriu in reteaua Calivita pentru a beneficia de un pret mai mic la produse. M-am inscris am comandat produsele Calivita pe site-ul http://www.cali.ro/ si am inceput sa le consum, dupa 1 saptamana am observat imbunatatiri a starii de sanatate.

Am povestit unei prietene de experienta mea privind analizele prin biorezonanta si produsele de la Calivita, a dorit si ea sa faca o deteminare. Prietena mea a venit si ea la biorezonanta, sa inscris in reteaua Calivita si a cumparat produsele recomandate, si ea a constatat o imbunatatire a unei anumite probleme de sanatate pe care nu reusea sa o rezolve de mult timp.

Surpiza mare a venit peste o luna, cand am primit un plic de la CaliVita International in care eram instiintat ca beneficiez de 80 de lei bonus pentru cumparaturile facute de mine si de prietena mea.

Amsunat imediat doamna care ma inscrisese in reteaua Calivita, aceasta mi-a explicat care este treaba cu afacerea CaliVita si cum poti castiga ceva bani din asta.

De atunci am inceput sa recomanda Biorezonanta si produsele Calivita si altor persoane, iar in ziua de astazi, am deja un venit consistent din partea companiei Calivita, care depaseste salariu de la servici.

Niciun comentariu: