duminică, 4 septembrie 2011

Celule stem recoltate la nastere

Daca aveti cunostinte care au nascut curand poate ati auzit si la ei vorbind despre dilema recoltarii de celule stem la nastere.
In primul rand prima piedica este costul unei astfel de proceduri, apoi siguranta ca acele celule stem nu vor fi folosite de laboraotarele care le proceseaza si de bancile care le depoziteaza in alte scopuri, sau daca nu cumva un om cu o situatie financiara care ii permite nu a oferi bani ca sa foloseasca el celulele stem depozitate de tine pentru ca ii sunt compatibile si are nevoie sa se vindece de o anumita boala.
Apoi am citit prin diverse publicatii despre cercetarile privind extractia de celule stem si de la persoane adulte, din testicule, piele, grasime sau la copii din dintii de lapte. Asa ca de ce sa mai recoltam celule stem la nastere cand exista si alte solutii, care in catia ani, atunci cand probabil am avea nevoie petnru copii nostri ar putea avansa foarte mult. Puteti urmari evolutiile pe site-ul http://www.celule-stem.eu/
Eu sincer nu stiu daca e oportun sa fac aceste recoltari de celule stem acum la nastere, sau sa asteptam ca in cativa ani tehnologia sa se maturizeze si mai mult si sa putem extrage si din alte tesuturi, eu nu am recoltate celule stem la nasterea copiilor petnru ca nu m-am putut hotari.

Un comentariu:

masajeroticbucuresti@masajerotic.org spunea...

nici eu nu prea cred in utilitate lor, mi se pare ca nu avem tehnologie pe asta